Sunday, April 14, 2013

BEDAK SEJUK MUNTAH BELUT MERAWAT LELAH

Assalamualaikum kepada pembaca budiman serta pelanggan setia saya.

Pertamanya, ucapan terima kasih saya buat pelanggan yang sentiasa memberikan sokongan kepada saya dalam meneruskan perjuangan memperkenalkan produk bagi rawatan alternatif iaitu bedak sejuk muntah belut atau saya namakannya sebagai 'healing clay'.

Ada yang mohon kepastian sebelum membeli dan bertanyakan  samada produk yang saya jual adalah yang asli atau tidak...Sudah pasti ianya ASLI...Ini kerana produk yang saya pasarkan benar-benar diambil dikawasan pembiakan belut atau lubuk belut. Saya pernah ditanyakan oleh seorang pelanggan samada produk yang saya pasarkan ini boleh mengubati penyakit lelah anaknya kerana beliau menggunankaan belut bagi mengubati penyakit lelah anaknya. Namun begitu, pada ketika itu beliau sukar mendapatkan belut dan berhasrat menggunakan produk saya  utuk mengubati anaknya. Alhamdulillah, feedback positif yang saya terima setelah anaknya menggunaka produk saya. Walau bagaimana pun, saya ingin mengingatkan kepada pembaca budiman agar sentiasa berhati-hati apabila ingin membeli dan  menggunakan bedak sejuk muntah belut terutamanya apabila penggunaannya dengan cara meminum air rendaman bedak ini, sila pastikan ianya benar-benar ASLI.


No comments:

Post a Comment